Close
אתר זה משתמש ב"עוגיות" לצורך תפעולו השוטף והתקין של האתר. במידה ותמשיך להשתמש באתר זה הינך מסכים לשימוש בעוגיות באתר.

קבצי "עוגיה" הם קבצים בעלי נפח קטן שנשמרים ע"י דפדפן האינטרנט שלך על גבי המחשב או המכשיר שלך. לאתר שמשתמש ב"עוגיות" יש האפשרות לזכור פרטים עליך, כגון העדפות אישיות ושם המשתמש שלך באתר. ה"עוגיות" עשויות להישמר לתקופת זמן מוגבלת או לתקופה ממושכת. אנו לא ניגשים ל"עוגיות" שלא נוצרו ע"י האתר. לפרטים נוספים הקלק כאן.


דף הבית
אמדאוס לשרותך
שאלות ותשובות
QuickReference
הדרכות במערכת אמדאוס
ALPפון

שם משתמש:
סיסמה:
שמור סיסמה
שכחתי סיסמה
Homepage > Amadeus & the travel industry

שינויים בהזמנה ***חשוב מאוד***

סוכן יקר,

אנו מבקשים להסב את תשומת לבך לנוהל העבודה התקין בביצוע שינויים בהזמנה .

עליך להקפיד על:

  1. ביטול קטע הטיסה בהזמנה(קטע הטיסה אותו תרצה לשנות).
  2. סגירת ההזמנה בגלובוס-חובה.
  3. הזמנת הטיסה החדשה.
  4. סגירת ההזמנה בגלובוס.


באפשרותך לבדוק  ולוודא שנוי וסנכרון הזמנה בחברות AA,AZ,UA באופן הבא:

  • 1AZRTxxxxxx
  • 1UARTxxxxxx  
  • 1AARTxxxxxx
      • שינוי שם בהזמנה וכרטוסה יתקבל רק לאחר אישור חברת התעופה, הזמנה  ללא אישור צפויה לקבל סטטוס HX .

      • PNR בסטטוס  HX  אין לחדש (עליך ליצור  PNR  חדש).

      • ביצוע  Split  אינו מומלץ , פעולה זו מחייבת בדיקתך שאכן סונכרנה ההזמנה.

      •  ביטול /שינוי שם בהזמנה קיימת ,מחייבת אישור חברת התעופה.

      • הזמנה לנוסע שהוגדר ע"י חברת התעופה כ  NO SHOW אין לחדש אלא ליצור הזמנה חדשה.

      • הוספת DUPE   להזמנה תגרום לביטולה ע"י חברת התעופה ובחברות מסוימותיתכנו חיובים.

  •   עבודה שאינה ע"פ הנוהל תיצור חוסר סנכרון והשינויים לא ישתקפו במערכות חברות התעופה.

הודעות קודמות:


 Photo of a man