Close
אתר זה משתמש ב"עוגיות" לצורך תפעולו השוטף והתקין של האתר. במידה ותמשיך להשתמש באתר זה הינך מסכים לשימוש בעוגיות באתר.

קבצי "עוגיה" הם קבצים בעלי נפח קטן שנשמרים ע"י דפדפן האינטרנט שלך על גבי המחשב או המכשיר שלך. לאתר שמשתמש ב"עוגיות" יש האפשרות לזכור פרטים עליך, כגון העדפות אישיות ושם המשתמש שלך באתר. ה"עוגיות" עשויות להישמר לתקופת זמן מוגבלת או לתקופה ממושכת. אנו לא ניגשים ל"עוגיות" שלא נוצרו ע"י האתר. לפרטים נוספים הקלק כאן.


דף הבית
אמדאוס לשרותך
שאלות ותשובות
QuickReference
הדרכות במערכת אמדאוס
ALPפון

שם משתמש:
סיסמה:
שמור סיסמה
שכחתי סיסמה
Homepage > Amadeus & the travel industry

הודעה מחברת התעופה דלתא

סוכנים יקרים,
 
לאור מספר מקרים בהם הזמנת מושבי קומפורט + בטיסות דלתא שנעשתה בצורה לא נכונה במערכת אמדאוס,
אנא ראו את שלבי הזמנת המושבים:
לתשומת לבכם, סוכן שלא יזמין את המושבים בצורה המובאת להלן ויכרטסם מידית לאחר הזמנתם יהיה חשוף לADM  מדלתא.
להזכירכם, מושבים אלו ניתן להזמין רק לאחר כרטוס כרטיס הטיסה.
 
שלבי הפעולות:

1. הצגת מפת ההושבה והזמנת המושב (יש להזמין מושב בנפרד עבור כל נוסע )
2. תמחור המושב ע"י פקודת FXG (ליצירת TSM) – פעולה זו חייבת להיעשות לפני סגירת ההזמנה.
3. סגירת ההזמנה בגלובוס (RFAGT;EOT) וריענון ההזמנה (IR) עד שהסטטוס של המושבים הופך ל KK.
4. במידה ויש נוסע / מושב נוסף יש לחזור לשלב 1.
5. מחיקת ה FP והוספת פרטי כרטיס אשראי. לדוגמא FPCCVI4580123456781100/0119.
6. סגירת ההזמנה בגלובוס (RFAGT;EOT).
7. הנפקת שובר ע"י פקודת TTM
 
חשוב מאודיש לכרטס את המושבים מיד לאחר הזמנתם. אין להוסיף צורת תשלום ב-TMI אלא רק בפקודת כרטיס אשראי.
 
בברכה,
דלתא אייר ליינס ישראל

הודעות קודמות:


 Photo of a man